Subject: Teabenõue - Ampicillin 20% Injectable Suspension ML 1215
From: "Margus Kuklane" <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Apr 2024 20:06:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Ampicillin 20% Injectable Suspension, ML 1215, turustatakse müügiloa
hoidja esindaja poolt piltidel kuvatud kujul – läbipaistvast klaasist
viaal, ümbritsetud kummipaela ja infolehega.

Ravimi säilitamise eritingimused on:

Hoida temperatuuril kuni 25 °C.

Hoida originaalpakendis, et kaitsta seda valguse eest.

Kas ravimit ümbritsev kummipael ja infoleht on originaalpakend, mis peaks
ravimit kaitsma valguse eest?

Lugupidamisega,

Margus Kuklane

Zoovetvaru OÜ
 <https://goo.gl/maps/HypGUyvBhgaG5gWq7> Uusaru 5, 76505 Saue, Estonia
Tel  <tel:+372%206709006> +372 6709006 / Mobile  <tel:+372%2056640700>
+372 56500840
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.zoovet.ee/> www.zoovet.ee